CERINTE

absolvent studii superioare
- limba engleza nivel mediu
- persoana placuta, serioasa, organizata
- experienta intr-un post similar 
- spirit de echipa, comunicativitate
- cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, WEB, Outlook)
- tinuta si prezenta agreabila
-orientare catre client
  • Absolvent studii superioare;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, WEB, Outlook);
  • Experienta intr-un post similar;
  • Persoana placuta, serioasa, organizata;
  • Spirit de echipa, comunicativitate;
  • Orientare catre client.

RESPONSABILITATI

  • Asigurarea unui bun management al documentelor;
  • Organizarea si gestionarea tuturor aranjamentele privind deplasarile si cazarile personalului companiei;
  • Asigurarea unui flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
  • Cunoasterea activitatii firmei si oferirea de suport colegilor;
  • Realizarea tuturor activitatilor administrative:preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora, asigurare comanda papetarie, arhivare contracte;
  • Alte activitati specifice.
BENEFICII

  • Salariu atractiv;
  • Dezvoltare profesionala intr-un mediu tanar, competitiv;
  • Abonament medical business MedLife;
  • Bonuri de masa.

Aplica pentru acest post!