CERINTE

  • Studii superioare tehnice (specializarea: constructii -instalatii, electrica, electronica, telecomunicatii, automatizari);
  • Experienta profesionala de minimum 3 ani in project management;
  • Experienta in coordonare lucrari sisteme de curenti slabi;
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Persoana foarte organizata, capabila sa isi stabileasca si sa lucreze dupa prioritati;
  • Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor foarte rapid si capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale;
  • Cunostinte foarte bune de utilizare PC si pachetul MS Office/Microsoft Project/AUTOCAD
  • Limba engleza nivel avansat (scris/vorbit/citit)
  • Permis de conducere categ. B

RESPONSABILITATI

  • Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
    Urmareste incadrarea in buget si optimizarea consumurilor;
    Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele tehnice si umane pe specialitati (personal propriu si subantreprenori) conform graficului de executie;
    Stabileste necesarul de forță de muncă pentru lucrare si urmareste calitatea lucrarilor;
    Supervizeaza activitatea echipelor proprii care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractantilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia;
    Urmareste si intocmeste situatiile de lucrari si inaintarea lor spre aprobare la beneficiar;
    Urmareste transmiterea situatiilor de lucrari pe proiectul respectiv acceptate de beneficiar pentru facturare;
    Intocmeste documentele si urmareste restituirea garantiilor de buna executie pentru lucrarile finalizate.
    Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
  • Urmareste incadrarea in buget si optimizarea consumurilor;
  • Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele tehnice si umane pe specialitati (personal propriu si subantreprenori) conform graficului de executie;
  • Stabileste necesarul de forță de muncă pentru lucrare si urmareste calitatea lucrarilor;
  • Supervizeaza activitatea echipelor proprii care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractantilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia;
  • Urmareste si intocmeste situatiile de lucrari si inaintarea lor spre aprobare la beneficiar;
  • Urmareste transmiterea situatiilor de lucrari pe proiectul respectiv acceptate de beneficiar pentru facturare;
  • Intocmeste documentele si urmareste restituirea garantiilor de buna executie pentru lucrarile finalizate.

BENEFICII

  • Pachet salarial oferit in functie de performante;
  • Cursuri de specialitate organizate in tara si in strainatate;
  • Masina si telefon de serviciu;
  • Abonament medical business MedLife;
  • Bonuri de masa.

Aplica pentru acest post!