CERINȚE

  • Studii superioare tehnice (specializarea: constructii -instalatii, electrica, electronica, telecomunicatii, automatizari);
  • Certificare de Project Manager - constituie avantaj;
  • Experienta similara de minim 3 ani în project management;
  • Experienta in coordonare lucrari de electrice, BMS;
  • Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa;
  • Persoana organizata, capabila sa isi stabileasca si sa lucreze dupa prioritati;
  • Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor foarte rapida si capacitate de adaptare la schimbari si situatii speciale;
  • Cunostințe foarte bune de utilizare PC si pachetul MS Office/Microsoft Project/AUTOCAD;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Permis de conducere categ. B.

RESPONSABILITĂȚI

  • Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
    Urmareste incadrarea in buget si optimizarea consumurilor;
    Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele tehnice si umane pe specialitati (personal propriu si subantreprenori) conform graficului de executie;
    Stabileste necesarul de forță de muncă pentru lucrare si urmareste calitatea lucrarilor;
    Supervizeaza activitatea echipelor proprii care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractantilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia;
    Urmareste si intocmeste situatiile de lucrari si inaintarea lor spre aprobare la beneficiar;
    Urmareste transmiterea situatiilor de lucrari pe proiectul respectiv acceptate de beneficiar pentru facturare;
    Intocmeste documentele si urmareste restituirea garantiilor de buna executie pentru lucrarile finalizate.
    Planifica, organizeaza, conduce, coordoneaza si evalueaza activitatile desfasurate in scopul realizarii proiectului;
  • Urmareste incadrarea in buget si optimizarea consumurilor;
  • Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele tehnice si umane pe specialitati (personal propriu si subantreprenori) conform graficului de executie;
  • Stabileste necesarul de forță de muncă pentru lucrare si urmareste calitatea lucrarilor;
  • Supervizeaza activitatea echipelor proprii care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractantilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia;
  • Urmareste si intocmeste situatiile de lucrari si inaintarea lor spre aprobare la beneficiar;
  • Urmareste transmiterea situatiilor de lucrari pe proiectul respectiv acceptate de beneficiar pentru facturare;Intocmeste documentele si urmareste restituirea garantiilor de buna executie pentru lucrarile finalizate.

BENEFICII

  • Pachet salarial atractiv;
  • Dezvoltare profesională într-un mediu tânar, profesionist;
  • Participare la traininguri de specialitate atât în țară cât și în străinătate;
  • Bonusuri în funcție de lucrări;
  • Abonament medical business MedLife;
  • Bonuri de masa.

Aplica pentru acest post!