Înființată în scopul îmbunătățirii și specializării serviciilor de suport tehnic și mentenanță, această divizie beneficiază în prezent de aportul a 50 de persoane - tehnicieni și ingineri, certificați și autorizați pe domeniile lor de activitate. În cadrul diviziei dispunem de un dispecerat localizat în sediul central, o echipă proprie de reparații în București și echipe mobile de intervenții și suport tehnic în București, Alba Iulia, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Chișinău, Constanţa, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Ploiești, Sibiu şi Timişoara. Dispeceratul nostru este dotat cu echipamente de tip call center provenite de la furnizori precum Cisco, Fujitsu, NEC și funcționează pe o soluție personalizată Microsoft Dynamics.

GARANȚIE

AVITECH oferă garanție tuturor echipamentelor pe care le comercializează și le instalează dacă acestea sunt utilizate, operate și întreținute conform instrucțiunilor de funcționare ale producătorilor. Utilizarea necorespunzătoare a echipamentelor, precum și lipsa de întreținere a acestora poate atrage anularea garanției.

SERVICE

Dispunem de propria echipă de ingineri certificați și autorizați de către producători pentru a repara echipamente, atât în perioada de garanție cât și în cea de postgaranție.

MENTENANȚĂ

Pentru a preveni defectarea echipamentelor și a sistemelor și pentru a asigura funcționarea optimă a acestora, este necesar să asigurați mentenanța corespunzătoare conform recomandărilor producătorilor și, acolo unde se impune, respectând legislația în vigoare.
Nu în ultimul rând, serviciile de mentenanță reduc substanțial costurile necesare repunerii sistemelor în funcțiune în caz de avarie, precum și a costurile colaterale ce pot apărea prin afectarea altor operațiuni și procese de bază ale afacerii dumneavoastră.

DE CE AVITECH?

Încheierea unui Contract de Suport Tehnic și Mentenanță cu AVITECH asigură și vă garantează, pe întreg teritoriul țării:

  • revizii periodice conform recomandărilor producătorilor și/sau normelor legale
  • intervenții în cel mai scurt timp pentru remedierea defecțiunilor ce pot apărea la unele echipamente și repunerea imediată în funcțiune a sistemelor
  • serviciu de permanență prin care inginerii și tehnicienii noștri sunt disponibili și pot oferi suport tehnic în regim 24/7
  • existența în stoc a consumabilelor, pieselor de schimb, subansamblelor sau echipamentelor care se impun, conform nivelului de service agreat
  • monitorizarea la distanță a sistemelor critice pentru a depista în timp real mesajele de avertizare sau erorile de funcționare și pentru a asigura un răspuns prompt din partea echipei noastre tehnice
  • acces la platforma web specializată unde poate fi vizualizat în timp real stadiul fiecărei solicitări înregistrate în dispeceratul nostru sau pot fi consultate materiale și resurse utile în privința utilizării și îmbunătățirii sistemelor dumneavoastră.

 

Harta acoperire avitech

CALL CENTER

call center avitech

 support@avitech.ro
 +40 21 200 64 66
 +40 742 00 64 66
 +40 742 00 64 66