Sistem de management al fluxului de pacienti

Sistem de management al fluxului de pacienti

Cozi interminabile, pacienti plictisiti, neinformati si nervosi. Aceste cuvinte descriu foarte bine situatia in care se afla institutiile medicale din Romania, insa ne propunem sa schimbam asta cu ajutorul unui sistem de management al fluxului de clienti prin care acestia sa fie informati, educati si implicati, astfel incat experienta acestora sa se imbunatateasca considerabil..

Solutiile noastre sunt proiectate special pentru ambulatorii, centre de diagnostic, laboratoare si spitale. Acestea te ajuta sa gestionezi fluxul de persoane de la intrarea in institutie si pana la iesire.

Datorita unui sistemul de management al cozii, organizarea se poate realiza inainte de sosirea la spital. Pacientul primeste pe telefon un SMS  cu o zi inainte de vizita medicala, iar acesta poate accepta sau anula programarea. Toate raspunsurile sunt centralizate, atat cele acceptate, cat si cele refuzate.  Pacientul soseste la spital unde poate folosi kiosk-urile self check-in pentru inregistrarea sosirii. Acesta poate fi inregistrat manual si la receptie. Dupa fnalizarea inregistrarii, pacientul se duce in zonele dedicate asteptarii.

Sosirea pacientului este updatata pe display-urile din zona de asteptare, telefoanele sau dispozitivele portabile ale doctorilor, display-urile de pe usa. Pacientii primesc informatii referitoare la status-ul cozii si pe telefonul mobil, numarul de telefon fiind obtinut in cadrul procesului de inregistrare.  De pe orice dispozitiv personalul poate obtine o privire de ansamblu a propriilor pacienti, le poate trimite o notificare si poate reorganiza fluxul in timp real.

Sistemul de management al fluxului de pacienti poate fi personalizat pentru a oferi prioritate  oamenilor in varsta, celor cu dizabilitati si gravidelor. Personalul foloseste un computer sau un dispozitiv mobil pentru a chema urmatorul pacient din rand. Pe display-urile cu LED sunt afisate in timp real numerele bonurilor  si timpul de asteptare. Pacientii pot folosi aceste display-uri pentru a vedea status-ul cozii.

Sistemul de management al fluxului alerteaza pacientii cu privire la programarile viitoare, dar si cu referire la numerele bonurilor de asteptare. In plus, datorita faptului ca sistemul este web-based, pacientii pot folosi dispozitivele mobile pentru a verifica status-ul randului de asteptare.

De asemenea sistemul poate fi folosit pentru a genera rapoarte care include date despre timpii de asteptare medii si numarul zilnic al  pacientilor.  De asemenea, solutia presupune existenta unor tablete sau chioscuri pentru inregistrarea feedback-ului pacientului. Acesta este, de obicei, plasat in zonele de serviciu si de așteptare pentru pacient si colecteaza opinia acestuia in orice moment dat. Cu un sistem de management al fluxului de clienti cu optiune de feedback instalat in orice unitate de asistenta medicala, se pot obtine informatii referitoare la modul in care pacienții percep serviciul medical si se pot evidentia zone care pot fi imbunatatite. 

Beneficii:

  • Gestionarea eficienta a pacientilor
  • Sistemul ofera informatii in timp real despre starea randului de asteptare
  • Reduce timpul de asteptare al pacientilor
  • Afisarea in timp real a informatiilor precum anunturi,  alerte, evenimente
  • Implicarea pacientilor prin generarea mesajelor personalizate
  • Generarea de profit datorita publicitatii targetate
  • Alertarea cadrelor medicale in momentul in care timpii de asteptare sunt depasiti
  • Generarea de rapoarte referitoare la timpii de asteptare si numarul de pacienti
  • Oferirea de feedback
  • Posibilitate de prioritizarea pacientilor (batrani, persoane cu dizabilitati, gravide
  • Imbunatatirea comunicarii interne
  • Wayfinding (contribuie la orientarea in cadrul institutiilor medicale)

Cere cotatie de pret pentru sistemul de management al fluxului de pacienti