AVITECHAVITECHAVITECH
info@avitech.ro
service@avitech.ro
Bd. Pipera 1B, Voluntari
AVITECHAVITECHAVITECH

Specialist Achizitii Instalatii Electrice 

Posturi_Avitech_Specialist-achizitii2_800x775
  • Contract Administration, Procurement
  • Bucuresti – Ilfov 
  • 1,400-2,000 EUR net 

Descrierea postului 

Cautam un Specialist in Achizitii Instalatii Electrice care sa se alature echipei noastre in sediul din Voluntari (Ilfov), partial remote. O persoana muncitoare, analitica care va face parte din departamentul de Procurement si va interactiona indeaproape cu echipele operationale ale companiei. Principalele sale obiective vor fi aprovizionarea cu materiale si echipamente electrice si gestionarea relatiilor cu producatorii si distribuitorii acestora.

Cine suntem

Infiintata acum 25 de ani, AVITECH este astazi unul dintre cei mai importanti Contractori de Instalatii Electrice Curenti Slabi si Integrator de Sisteme din Romania, specializat in furnizarea de solutii integrate de Securitate, Acces si Parking, Protectie la Incendiu, Automatizari BMS, Infrastructura IT si Comunicatii.

Prin intermediul unei echipe de peste 200 ingineri, tehnicieni si economisti experimentati, oferim o gama extinsa de servicii tehnice pentru cladiri si facilitati – Consultanta, Proiectare, Executie, Mentenanta si Suport Tehnic 24/7, pe intreg teritoriul Romaniei si in Regiunea Balcanica.

Compania are sediul central si showroom in Voluntari (Ilfov), un centru logistic pentru servicii in Stefanesti (Ilfov), filiala Transilvania in Cluj-Napoca, precum si prezenta locala pentru suport tehnic si servicii de mentenanta in 16 locatii: Bacau, Bucuresti, Brasov, Buzau, Calarasi, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Floresti, Galati, Iasi, Ploiesti, Sibiu, Timisoara, Voluntari, Zalau.

Ca si angajator, suntem o companie primitoare, incurajam oamenii sa isi construiasca cariera conform aspiratiilor lor personale si a obiectivelor comune, sprijinindu-i cu numeroase oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cariera. Suntem preocupati in permanenta sa intretim un mediu de lucru sanatos, dinamic si avansat tehnologic, in care concepem solutii si servicii inovatoare pentru clientii si partenerii nostri.

Responsabilitati

  • Centralizeaza, lanseaza si urmareste comenzile de materiale si echipamente electrice necesare derularii contractelor companiei.
  • Introduce comenzile de aprovizionare in ERP, conform solicitarilor venite de la administratorii de contracte.
  • Introduce produse noi in nomenclatorul ERP.
  • Monitorizeaza atent situatia stocului si propune echipelor de ofertare si vanzari actiuni de corectare a stocurilor, in vederea lichidarilor de produse.
  • Colaboreaa strans cu departamentele operationale ale companiei.
  • Actualizeaza si negociaza contractele cadru de achizitii cu furnizorii.
  • Negociaza preturi, termene de plata si de livrare pentru fiecare comanda, in vederea cresterii ratei de profitabilitate.
  • Mentine si imbunatateste relatiile cu producatorii si furnizorii strategici de materiale si echipamente electrice.
  • Identifica noi furnizori si oportunitati in materie de achizitii pe piata internationala de materiale si echipamente electrice.
  • Participa activ la evenimente si sesiune de informare si training organizate de producatori si distribuitori de profil.

Candidatul Ideal

Educatie si Experienta

  • Studii superioare profil electric.
  • Abilitati excelente de analiza, planificare si organizare.
  • Experienta in logistica.
  • Experienta de lucru in sisteme ERP.
  • Nivel avansat de limbra engleza, scris si vorbit.
  • Experienta minim 3 ani in pozitie similara, procurare sau vanzare de materiale si echipamente electrice.

Personalitate

  • Gandire analitica si critica.
  • Persoana organizata, atenta la detalii, cu initiativa, capabila sa lucreze cu un minim de supraveghere.
  • Foarte bun negociator.
  • Bun comunicator, capabil sa interactioneze eficient cu membri echipei si furnizorii companiei.

Ce iti oferim si de ce sa alegi AVITECH 

  • Lucrezi in cadrul unei companii solide, dinamice, lider national in domeniul de activitate.
  • Mediu de lucru prietenos, colaborativ, propice inovarii si dezvoltarii profesionale.
  • Pregatire de specialitate si pentru dezvoltare personala continua.
  • Posibilitati de avansare rapida in cariera.
  • Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata.
  • Pachet salarial atractiv, corelat cu studiile, certificarile obtinute si experienta acumulata.
  • Tichete de masa.
  • Bonusuri de performanta la final de an.
  • Evaluare bi-anuala a activitatii si performantelor individuale.
  • Model de lucru hibrid, cu program flexibil.

Aplica acum.

Alatura-te unei echipe de succes!

Înregistrare Service

Completează formularul și te vom contacta în cel mai scurt timp (pentru clienții cu contracte active de Service)